vineri, 23 martie 2012

Impresii la sfarsitul unei zile pline de satisfactii…


Ieri am avut o zi extraordinara! Am inceput dis-de-dimineata cu RTV, unde am avut o interventie pe tema zilei, si anume, antreprenoriatul. Si am continuat pe tot parcursul zilei in aceasta tema. De fapt, am inceput inca de miercuri, de la Kanal D, unde am participat la “Draga mea prietena”, cu Gabriela Cristea.

Dupa cum stiti, asa cum anuntasem si cu ceva timp inainte, ieri s-a desfasurat, la sala “Aula” a Bibliotecii Centrale Universitare Bucuresti,  conferinta “Antreprenoriatul – o solutie actuala”, eveniment pe care l-am organizat personal si de reusita caruia, trebuie sa recunosc, sunt foarte mandra!

Am fost foarte placut impresionata de interesul pe care oamenii il au fata de aceasta tema, interes ce imi confirma faptul ca subiectul este unul de actualitate si, mai ales, faptul ca am ales foarte bine cand am decis sa ma implic in domeniu si sa devin ambasadoare a antreprenoriatului feminin, si nu numai.
Astazi am avut ocazia sa intalnesc, sa cunosc multi oameni interesati de a deveni antreprenori si am fost pur si simplu incantata sa constat ca cea mai mare parte din cei 280 de inscrisi la eveniment au venit si au fost dornici sa invete, sa se familiarizeze cu ceea ce inseamna antreprenoriatul.
Si sunt mandra de faptul ca am reusit sa adun laolalta persoane foarte diferite din punct de vedere al varstei, profesiei - femei, barbati – tineri dar si de varsta mijlocie chiar - un public divers, dar care a avut astazi aceeasi preocupare – antreprenoriatul - cu alte cuvinte, cautarea drumului propriu si original spre succes. Aceasta realizare vine sa accentueze credinta mea ca antreprenoriatul, intr-adevar, nu are varsta si este o tema a momentului!
Interesul pe care acesti oameni l-au dovedit, ma indeamna sa continui demersurile mele si misiunea pe care am ales-o cu si mai mare incredere, atat in propriile actiuni, dar, mai ales, in dorinta romanilor de a face un salt catre o alta mentalitate, catre un alt nivel si stil de viata, un stil in care sa fim proprii stapani. Un mod de a trai, de a gandi mai evoluat, si fara prejudecati sau limite. Mi se confirma, inca o data, ca limita e doar in noi!
Si stiti ceva? Stand de vorba cu cei prezenti la eveniment, am constatat ca inca nu este suficient, ca inca nu am terminat de dezbatut pe tema antreprenoariatului. Si am mai constat ceva: antreprenor poti fi si la 18, si la 60 de ani.

In concluzie, va provoc sa fiti alaturi de mine in urmatorul proiect, si anume sa dezbatem impreuna, despre antreprenoriat, cu elevii de clasa a-XII-a. Cred ca este foarte important ca un tanar ce se pregateste sa-si aleaga drumul in viata, sa beneficieze de sfaturi profesioniste, adecvate timpului in care traiesc.  




2 comentarii:

  1. V-am urmarit in reportajul de la RTV. Felicitari pentru ceea ce faceti si pentru generozitatea cu care impartasiti si altora din experienta dvs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc si cred ca sunteti o femeie curoajoasa si puternica!

    RăspundețiȘtergere