miercuri, 8 iulie 2015

Moldova lui Stefan cel Mare si a mea


Pina atunci insa, o frantura din acea minunata energie primita se poate vedea pe fata mea!emotic
In timp ce toata lumea discuta despre framintarile de la nivel european, eu am reusit sa rup la propriu trei zile si sa ma aventurez in minunata Moldova, cea de peste Prut. 

Recunosc, auzisem atat de multe lucruri negative, incat am plecat cu inima stransa. Mii de intrebari si de suspiciuni mi se acumulasera in suflet incat atunci cand am ajuns la vama, m-am intrebat a mia oara, daca sunt constienta de ceea ce fac. Am trecut vama si bine am facut. Am descoperit o parte din mine, din trecut meu de ROMAN, am trait pentru o clipa in trecut. 
Moldova arata asa cum arata Romania acum 25 de ani si acest lucru m-a intristat. 
Acum, m-am intors de la ‪#‎IaMania‬ care a avut loc la Holercani, intr-un sat ce se afla la vreo 50 de km de Chisinau..foarte …foarte aproape de Transnistria..acolo inca unde supravietuirea inseamna un lux..si unde datoria de PATRIE este ceva normal. 
Va spun sincer Moldova este o tara minunata, cu oameni extraordinari de ospitalieri, plini de voiosie ..doar se trag din acelas neam al lui Stefan Cel Mare…:) iar mie au reusit, la propriu, sa mi umple sufletul cu energia pamintului. Bogatia lor o veti gasi in primul rand in sufletelor lor si apoi in lanurile de grau ..in viata de vie..in peisajul incredibil de frumos. 
Cred ca plecarea mea in Moldova a fost un mesaj pe care trebuia sa il descifrez, promit ca ma voi reintoarce si poate voi gasi si monumentul eroilor ce contine ultima amintire a surorii tatalui meu, cea care si-a dat suflarea, in cel de al doilea razboi mondial, incercand sa ii salveze pe altii si mai cred ceva…cred ca sangele varsat trebuie pretuit si trebuie sa invatam sa ne iubim fratii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu